Re: Co o tym sądzicie?

Autor: Akcent <akcent76(ciach)_at_wp(ciach).pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 18:02:38 MET DST

> Napisz jeszcze do czego bedziesz uzywal tego kompa i zakres cenowy to
> zaraz sie Ci cos zlozy :)

Hmm...
Na pewno net (p2p) i obróbka grafiki, w tym montaż filmów rodzinnych. Może
jakaś gra, ale od czasu Cywilizacji Call to Power o niczym sensownym nie
słyszałem. Nie upieram się przy wspomnianej na otwarciu posta konfiguracji.
Wiem już, że karta będzie 128-bitowa. Co do płyty głównej - dobrze aby miała
firewire, bo samą kartęw do pracy kupowałem za 250 zł.

Nagrywarką dvd i wystarczającym hdd już dysponuję. Wspomniany zestaw
zaproponowała znajoma (powiedzmy) firma. Wiem, że na allegro można
poszczególne elementy kupić taniej, ale: 1/ zupełnie się nie znam na
poszczególnych akcesoriach (zatrzymałem się 5 lat temu ;), 2/ nigdy nie
składałem od podstaw sprzętu. Coś wymienić, zamontować - tak, ale żeby od
podstaw to nie :D

Nie chciałbym aby cała zmiana sprzętu kosztowała mnie więcej niż 1000 pln a
zakładając, że za stary zestaw wyciągnę ca. 400 zł, to na procka + płytę,
grafikę, pamięć i obudowę mam ca. 1400-1500 zł.

Uwagi wciąż mile widziane :)

pzdr.
Akcent vel Piotr (piszę z domu)
gg 10-81-103