Re: Płyta pod AMD Sempron - która !?

Autor: Jacek <nospam_at_nospam.pl.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 16:07:12 MET DST

WindowsMen kuri@op.pl napisał(a):

> No zastanawiałem się nad tym modelem i jeszcze może ECS L7VTA2.
> Co rozumiesz pod pojeciem "w miare bezkonfliktowa" !? pozdrawiam

Nie bierz ECS to za duża loteria.Jak dobrze trafisz będziesz zadowolony, ale
większość ECS, z którymi miałem do czynienia były bardzo konfliktowe i miały
różne przypadłości.Niekiedy np. Rev1.0 był do bani ale za to np. Rev2.0 był
już w porządku. Ogólnie nie polecam.Ostatnio wymieniałem w pracowni szkolnej
9 sztuk płyt ECS K7S5A, wieszające się, gubiły ustawienia BIOS-u itp.

--
Pozdrawiam
Jacek