Re: Kupiłem LCD i mam subpixel

Autor: PiotrF <v_at_z.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 12:55:01 MET DST

> (...)
>
> Równie dobrze mogłeś kupić u "Ruska" na targu....

hehe
dokładnie
proline to banda niekompetentnych sprzedawców
całą godzinę walczyłem z nimi o wymianę napędu DVD który nie działał
nie chcieli wymienić na nowy po 1 dniu
a wiedzę to mają na poziomie amatora z 1 miesięcznym stazem w branży PC
ech szkoda gadać

trzeba by wszystko sprawdzać co się kupuję na miejscu

A te LCDki NECa widaćjakies trefne, bo ostatnio tez kupowalem komuś NEC 17
72VM
i tez mial subpixele
dobrze że sprawdziłem

Piotr