Re: AMD

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 01:10:59 MET DST

Banderas <gosmo67@poczta.onet.pl> wrote:
> Nie powiedziałem, że dla ludu. Aczkolwiek byli z tym duuuużo wcześniej niż
> AMD.

sądzisz, że to Intel pierwszy opracował procesor 64 bitowy?
wcześniej jeszcze kilku producentów na to wpadło ;)

> Wydajność jak w każdym x86 do kitu,

akurat w wielu polach zastosowań procesory x86 radzą sobie całkiem nieźle.

> a większa ilość pamięci do zaadresowania nadal nie jest możliwa, bo mimo
> iż AMD 64 już jest od dawna, to nie ma jeszcze płyt pracujących z pamięcią
> większą niż 4GB.

nie jesteś na bieżąco ;)

http://www.tyan.com/products/html/thunderk8qspro.html

(przykład tendencyjny, cztery Opterony, 32 GB)

--
pozdrowienia,
shadow