Kalkulator mocy

Autor: Beerman <beerman_at_wytnij.op.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 01:07:03 MET DST

Czesto tu widze jak ktos rzuca linkiem
http://www.jscustompcs.com/power_supply/ ale czy on wogole nie dziala,
czy moze na neostradzie nie chodzi, nie wiem. W kazdym razie jeszcze ani
razu nie widzialem zawartosci tej strony. Za to na jednej z aukcji
zasilaczy na allegro znalazlem cos podobnego:

http://takaman.jp/D/?english

Moc podzespołów, obciazenia dla kazdego napiecia, jak dla mnie super:)
Brakuje procesorow intela i niektorych podzespolow.

Jeśli było to wybaczcie, ale nie zauważyłem.

--
Z duszpasterskim pozdrowieniem
Beerman /gg:3668800/