Re: problem - a7n8x-la

Autor: Karol Michalak <lp.po_at_01tneiro.verte>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 00:46:33 MET DST

nuclear wrote:

> witam, zdobylem tą plyte, i mam z nią problem - po prostu nie startuje -
> podlaczylem zasilanie, procesor(sempron2200) ram (512mb), wlozylem grafike
> (radeon7000) i po wlaczeniu zasilania, wiatraki zaczynaja sie krecic, dyski
> pracują, wszystkie podzespoly sprawne (testowane na innym kompie), ale na
> monitorze nic sie nie pojawia - tak jakby komp byl wylaczony - co moze byc tego
> przyczyna?

Płyta ma zintegrowaną grafikę.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericDocument?lc=en&cc=us&docname=c00267967

Musisz podłączyć najpierw do niej monitor wyłączyć w biosie tą
zintegrowaną a dopiero później pchać się z inną grafiką.

> bo i ma ktos moze manuala do tej plyty? jakos nigdzie nie znalazlem, nawet asus
> nie ma ich na swojej stronie (pewnie dlatego ze jest to plyta nie do handlu
> tylko dla hp)

To czemu szukasz u asusa a nie u hp?

http://search.hp.com/query.html?hpvc=US+-+English&lang=en&submit.x=0&submit.y=0&qt=a7n8x-la&la=en&cc=us

... i masz wszystko czego potrzebujesz.