Re: AMD

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 23:31:12 MET DST

Użytkownik "Banderas" <gosmo67@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d3k1ev$221n$1@news.mm.pl...

> Nie powiedziałem, że dla ludu. Aczkolwiek byli z tym duuuużo wcześniej niż
> AMD.

I nic nie wskurali.

> Nie zauważyłem, aby AMD się ośmieszył wchodząc w 64-bity. Intel nie musiał
> tego robić, bo po co jak nie było oprogramowania, które

Bo i po co robić oprogramowanie jak nie ma sprzętu. To się może kręcić w
kółko. Intel był skupiony na dogonieniu AMD po wejściu K7, następnie na
przejściu bariery 2GHz, później 3GHz a obecnie 4GHz. I co nam to dało?
Kolejne podwyżki, zmiany platform. Jednym słowem rzucanie pieniędzmi w
błoto.

> ;). W końcu M$ dopiero w najbliższych tygodniach ma rozpocząć sprzedaż
> 64-bitowego Windowsa a użytkowników 64-bitowych linuksów

To świadczy tylko o jednym - M$ nie potrafi dotrzymać terminów. Tak było z
XP, SP2, 64bit, Longhornem i tak będzie zawsze.

--
Czajson | ABIT NF7-S | AthlonXP 2200@2700 WhisperRock V
512MB PC2700 Dual | Samsung SM997MB | MSI GF5200 64MB |