Re: Laser Kolor

Autor: Marcin Stankiewicz <m.stankiewicz_at_delete.idea.net.pl.invalid>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 20:13:54 MET DST

Dnia Wed, 13 Apr 2005 15:28:49 +0200, dot napisał(a):

> nie wiem jaka drukarke laserowa kolorowa kupic, moze szanowni grupowicze
> cos podpowiedza. Podstawowe kryterium to koszty eksploatacji (cena i
> wydajnosc tonerow, bebnow itp.) i niezawodnosc sprzetu. Wymagania co do
> drukarki: cena nie wieksza niz 4000 zł, interfejs sieciowy ethernet,
> mile widziany format A3 ale nie jest to koneczne, w miare szybki druk i
> przyzwoita jakosc.

Polecam KonicaMinolta MagiColor 2300 DL. Ma jeszcze jedną
niezaprzeczalną zaletę - kosztuje ok. 2000 PLN, do niej możesz dokupić
za też coś koło 2000 PLN ( ceny z listopada ub. roku ) przestawkę
kopiująco-skanującą Avision i masz kolorowe ksero +skaner za 4000 PLN.

Co do kosztów - zależy od tego jak będziesz drukował ( tzn. czy duża
ilość stron z jednego pliku, czy dużo plików z małą ilością stron, jedna
kopia czy więcej ). Zużycie tonerów oraz bębna jest z ww. bardzo ściśle
powiązane.

Jeśli priorytetem jest dla Ciebie koszt eksploatacji oraz jakość pomyśl
nad drukarkami stałoatramentowymi, np. Xerox'a linia Phaser 8400
bodajże. Ale tu się musisz liczyć z kosztami trochę przekraczającymi
4000 PLN.

--
Marcin Stankiewicz [ also known as "motomouse" ;-) ]
Jeśli chcesz odpowiedzieć, wytnij DELETE z adresu e-mail