Re: 17 crt z plaska dupa

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 17:59:52 MET DST

> ok. ty mi kupujesz podrecznik savoir-vivre
> a ja ci slowniczek ortograficzny :}

No masz... zawsze mi sie jakas literka omsknie... :/

> i sie nie czepiaj tego zywop...tfu.. kodowania,

;)

> tylko mi tu podaj ktory z wymienionych w poscie
> okolicznym lcdkow bys polecal. albo ze
> zblizonych cenowo.

Szczerze - nie mam pojecia... ;)

Problem polega na tym, ze w sporej ilosci wypadkow
te parametry sa czystym marketingiem.

Swego czasu Tom's Hardware robil porownania mierzac
np. czas reakcji we wlasnym "laboratorium" i nijak
sie to mialo do danych producenta.

Najsensowniej by bylo, zebys mial mozliwosc porownania
tych monitorow na miejscu. Jesli takiej opcji nie ma,
to porownaj sobie przede wszystkim kat patrzenia w pionie
i poziomie, oraz warunki tej gwarancji (czyli jak dlugo
i przy jakiej ilosci uszkodzonych pikseli wymieniaja na nowy).

Pozostale dane, jak kontrast czy czas reakcji po pierwsze
sa dosc czesto naciagane, po drugie - nie maja wiekszego
znaczenia przy klepaniu w Wordzie.

No ale to tylko moja opinia... ;)

Zdrooweczka,
Vituniu.