Re: 17 crt z plaska dupa

Autor: Boska <boska_at_nie.ma.takiego.numeru.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 17:43:39 MET DST

On Wed, 13 Apr 2005 17:37:14 +0200, we all wasted time reading Vituniu's
scribble :

> Tja... ale rowniez bylo zupelnie zbedne... nieprawdaz? :)
>
> Nie znajdziesz monitora o takich parametrach.
> A jesli zdazy sie cos zblizonego, to moze miec cene
> podobna do LCD z niskiej polki.

ok. ty mi kupujesz podrecznik savoir-vivre a ja ci slowniczek ortograficzny
:}

> O! wlasnie zauwazylem, ze nie masz ustawionego wlasciego kodowania...
> Poczekaj... niech no znajde kawalek zywoplotu... :P
>
> Zdrooweczka, Vituniu

jak nie mam jak nie mam! nawet mnie nie denerwuj! albo kazda grupa ma inne
albo mi sie Dialog wsciekl i mu sie nie dziwie, umre z goraca zaraz i ja.

i sie nie czepiaj tego zywop...tfu.. kodowania, tylko mi tu podaj ktory z
wymienionych w poscie okolicznym lcdkow bys polecal. albo ze zblizonych
cenowo.

--
Boska
o taki jelen, czy dzik, jak tylko zobaczy kawalek laki to