Re: DFI AD 77 INFINITY i restartowanie komputera

Autor: Ja <pwitkowski-spam_at_ssn.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 16:14:08 MET DST

Nie wiem jak to jest w WinXP ale w Win98 miałem podobny problem. Tam
wystarczyło wyłączyć w opcjach funkcję szybkiego zamykania systemu. Przy
włączonej tej funkcji komputer zachowywał się dokładnie jak piszesz (tzn
restart zamiast wyłączenia). Jest tylko mały problem :-|. Nie pamiętam gdzie
ta funkcja siedziała a teraz nie jestem w stanie sprawdzić... Bedziesz
musział sam poszukać, tym bardziej, że to XP.

Pozdrawiam