DFI AD 77 INFINITY i restartowanie komputera

Autor: John Smith <azrael33_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 10:58:43 MET DST

Mam wileki problem. Otóż na komputerze Athlon Xp 2200+, płytcie jak w
temacie oraz RAdeon 9000 i dysku Maxtora 160 GB pojawia się problem.
Windows XP (zarówno SP1 jak i SP2) nie wyłącza się. Po naciśnięciu
przycisku wyłącz komputer samoczynnie się restartuje. W systemi
zainstalowane są wszytskie potrzebne sterowniki (VIA SP, ATi),
aktualizacje itp., a komputer zachowuje się jak się zachowywyał. Do
myślenia dał mi fakt, że pod Knoppiksem 3.7 komputer wyłącza się po
komendzie shutdown -h now. Więc wykluczałoby to jakiś problem sprzętowy
chyba(?). ALe dlaczego reaguje tak na WinXP? W BIOSIE wszystkie opcje
odpowiedzialne za ACPI są włączone, próbowałem też ustawień Safe, ale
problemu to nie rozwiązuje.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam