Re: ValueRAM CL2.5, CL3 a Dual Channel (A7N8X).

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 11:44:44 MET DST

majstermod wrote:
> Obie kości mam na gwarancji, kupowałem je w jednym sklepie, ale oddzielnie.
> Reklamować?

Kupowałeś oddzielnie, więc nie ma gwarancji, że będą działały w dualu.
Działają w singlu wiec są sprawne (czyli nic z reklamacji nie
osiągniesz), nie działają w dualu, bo nie są takie same (nie ma
gwarancji, że dwie różne kostki pójdą w dualu).
Gdybyś kupił bliźniaczki z przeznaczeniem do duala i nie działałyby w
dualu, to wtedy miałbyś podstawę do reklamacji.

--
www.tomsiu.prv.pl // konf QoS i pl_firmwarwe USR9105
Tlen.pl: t3o | JID: teo@chrome.pl | MSN: teo@amit.pl