Re: Jaki dysk twardy 160 GB ?

Autor: <lucas21_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 11:31:12 MET DST

> A padła taka opinia? Też używam Caviara w drugim PC i wiem, że z tą ciszą
> przesadziłeś. Chyba, że go po prostu nie słyszysz pośród szumu wiatraków ;p
> Z tych obecnych to tylko seria RE jest cicha.

Mam caviara z tej "sławnej" z głośności serii jb /80gb/ i po dwóch latach
eksploatacji w dość trudnych warunkach /częste podróże/ jest wciaż bardzo cichy
/wiatraki go nie zagłuszają:P, bo mam WC/
Z kolei 160gb ibma którego mam od kilku miesięcy okazał się być głośniejszy niż
wynikałoby to z opinii zaczytanych w sieci. Dopiero gąbka załatwiła sprawe. Choć
musze lojalnie przyznać że jest naprawdę szybki /porównywałem z samsungiem
160gb, oba pata 8mb cache/
A jeszcze pytanie do Czajsona -> Twoja opinia o cichej pracy caviarów RE to
tylko "zasłyszane" w sieci? Czy znasz ten dysk z autopsji? /no offence.../