Re: materiały wyciszające

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 15:24:57 MET DST

Zobaczcie co napisał Jęczuś w manuskrypcie
news:d3gg0f$hui$1@nemesis.news.tpi.pl !
> Lepiej coś zrobić z wentylatorami które generują szum .
> Moim zdaniem kolejnym żrudłem hałasu jest wibrująca obudowa która
> może dokuczliwie buczeć .
O tak - czasami ludzie szukają źródła hałasu w wentylach, a winny jest
głośny hdd i wibracje obudowy.
U mnie wystarczy oprzeć nogę o obudowę i robi się dwa razy ciszej
(kupa złomu niestety)

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**