Re: materiały wyciszające

Autor: Jęczuś <jeczuss_at_interia.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 14:42:30 MET DST

Użytkownik wieniuszka napisał:

> Zgodze sie z przedpisca: eksperymentowalam z 'matami bitumicznymi' (tymi do
> wyciszania samochodow) oraz z matami korkowymi (chociaz fakt - te ostatnie
> nie byly bardzo grube) i efekty mizerne.
> Chyba lepiej starac sie eliminowac / wyciszac wentylatory.
> pzdr

Witam
Zgadzam sie z przedmówcami , bitumiczne nie dają efektu , a z gai tylko
te drogie , można próbować z gąbką akustyczną tą z allegro albo z
marketu budowlanego ponoć mieli niedrogo .
Lepiej coś zrobić z wentylatorami które generują szum .
Moim zdaniem kolejnym żrudłem hałasu jest wibrująca obudowa która może
dokuczliwie buczeć .
Pzdr
Piotr