Re: karta muzyczna do stereo

Autor: stefe <stefe_at_poczta.fm>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 12:02:54 MET DST

Dnia 2005-04-10 15:06, Sander napisał(a):

> A widzisz w tym jakiś sens, bo ja nie ?
> Bo nie dość że MP3 ma przycięte pasmo przenoszenia,
> to jeszcze jest formatem stratym.
> Więc w tym przypadku nie ma żadnego znaczenia jakość samej karty.

ja widze... osobiscie uzywam kart Hercules Fortissimo 3 i SB Live!
Value, do testowania uzywalem tez dzwieku ze swoich plyt glownych.

ronica miedzy zintegrowanymi kartami, a live i fortissimo jest spora na
korzysc tych na PCI.

a poronujac live i fortissimo, to ten drugi jeszcze o klase przerasta
liva... mowiac nawet o sluchaniu mp3 (oczywiscie o odpowiedniej jakosci).

a jezeli wlaczymy gre to zintegrowane odpadaja w przedbiegach.

do odsluchiwania uzywam zewnetrznego wzmacniacza i sporych kolumn
glosnikowych.

--
Pozdrawiam *stefe*
*Tlen* stefe *ICQ* 153770834