Re: MOJE LCD

Autor: Bel Ya'al <belyaal.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 12:01:04 MET DST

> > olepiajacy blask bieli prazala wrecz.
> Zmniejsz brightness.

No mam na 50%, ale to akurat mi nie przeszkadzalo

> Na 100% to było od początku, ale tego nie widziałeś. Narożniki to wynik
zbyt małych kątów (nawet w VA nie są idealne, szczególnie przy tak dużym
ekranie)

ok 100% nie dam, moze ostatnio jak zaczalem sie przygladac.

> widzenia (typowe dla LCD), szarość czerni to cecha wszystkich matryc, na
> niektórych jest lepiej, na niektórych gorzej, ale nigdzie idealnie. Jak ci
> się monitor nie podoba, to chętnie odkupię, hehe.

OK. za ile dasz za 32 calowego Hujdaja z tunerem TV :)
A co do szarosci... to jestem pewien, ze to sie poglebilo, na poczatku byla
to naprawde czern, moze nie idealna, ale bliska idealowi, no ale potem
zaczal jasniec

> Wytrzymałość LCD jest kilkakrotnie większa (nie licząc lamp, które można
> jednak wymienić) niż CRT. To co opisujesz to po prostu normalne wady LCD,
> które późno zauważyłeś, bo pewnie na początku przeeszkodził ci w tym
> entuzjazm. :)

Entuzjazm fak, ze byl ale nie na tyle, ze go nie pgladlem z kazdej strony bo
cos tam za niego dalem. A jak mowie to postepujace jasnienie niestety jest.