Odp: Odp: Co sadzicie o tych glosnikach???

Autor: albert <albert2316hh_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 11:42:38 MET DST

Użytkownik MAYDAY <g.o@NOSPAM.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d3fv8a$5pc$2@sunrise.pg.gda.pl...

> tak, i co jeszcze?? wg mnie to ten wzmacniacz ma tyle mocy co mały
> czajnik elektryczny, więc czajnik też ci wywala bezpieczniki??

widzisz nie znasz się na tym a głos zabierasz.......
gdyby nie było soft startu to w momencie włączenia do sieci
zasilacz wzmacniacza pobierałby wielokrotość tej mocy celem naładowania
elektrolitów
jest to ułamek sekundy ale bezpiecznik zdąży wywalić.
trafó ma 2000W ale w momencie włączenia pracuje prawie na zwarciu.