Re: Co sadzicie o tych glosnikach???

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 13:07:09 MET DST

Był 11 kwiecień (poniedziałek) gdy w pocie czoła o godzinie 20:02,
*SpielMann* napisał(a):

> Głośniki Media-Tech MT346 Cantata 5.1 MT-346
> Producent: Media-Tech
  Zestawy firmy Media-tech i Tracer'a "czarują" ceną i opisem, ale po
podłączeniu, niestety stają się ledwie niskiej jakości piszczałkami. Kiedyś
zakupiłem zestaw Tracer Magic i byłem totalnie rozczarowany: fatalny bas
(przy większym podkręceniu rzęził), nie można go było podłączyć do SB
Audigy 2, a satelitki brzmiały mało dynamicznie (dźwięk jak z "jamnika").
Teraz mam Creative 5900 i są o niebo lepsze: przednie satelitki i środkowy
są dwudrożne co wzbogaca dźwięk o tony wysokie, bas ma przyjemny dla ucha
brzmienie (nie buczy i nie dudni).

--
z pozdrowieniami
Heraklit