Re: Co sadzicie o tych glosnikach???

Autor: Kubaz <kuba-z_at_tlenWYWAL-TO.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 01:25:36 MET DST

Użytkownik "SpielMann" <arczi_spe@op.pl> napisał w wiadomości
news:d3ee22$cu8$1@news.onet.pl...
> Zestaw głośnikowy (głośnik basowy + pięć głośników satelitarnych) o
> profesjonalnym brzmieniu;

:)

> Kolumny ekranowane magnetycznie; Moc 1300W PMPO;

dopisz jeszcze jedno "0" - bedzie lepiej wygladac

> Pasmo przenoszenia: 25 - 20000 Hz; Drewniana obudowa głośnika basowego;
> Możliwość instalacji satelitów na ścianie; Niezależna regulacja
> poszczególnych grup głośników; Zewnętrzny kontroler dźwięku.

ogolnie to nie polecam tanich zestawow 5.1 - sam mialem i szybko wrocilem do
2.1 (conajmniej 2-droznych), jesli masz mozliwosc to najlepiej zrobic tak:
podlaczyc zestaw 2.1 na przod a do tylu jakies kolumny (ja mialem jakies
stare unitra - graly ladnie) - takie rozwiazanie jest IMHO 100 razy lepsze
od kupowania zestawu 5.1

--
Kubaz