Re: HP Laserjet 1010

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 00:20:17 MET DST

Mariusz napisal tak:

> Witam. Nie mialem jeszcze do czynienia z drukarkami laserowymi, a chcialem
> sie mniej wiecej dowiedziec jak jest z napelnianiem tonera w tej drukarce.
> Wiem, ze oryginalny toner (czy kaseta? :-) ) kosztuje ponad 200zl (i na nim
> niby wydrukuje kolo 2000 stron, nie?), ale mozna kupic sam proszek do
> napelniania za <30zl z tego, co patrzylem w necie. Orientuje sie ktos moze,
> ile razy napelnie taka kasete takim proszkiem (jesli to w ogole mozliwe i
> daje dobre rezultaty), zanim cos sie z nia stanie i bede musial kupowac
> [...]

w tej drukarce beben jest bardzo slaby, nie starczy na wiecej niz dwa, czy
trzy napelnienia, kup sobie drukarke LJ1200, tam juz spoko, na piec, szesc
razy, no i jest wydajniejsza, szybsza i takie tam.
A jesli nie chcesz nowej, to polecam z calym szacunkiem kupno uzywanej na
Allegro HP LJ 4000 za 600-700 zl, jest o wiele bardziej wydajniejsza
(7000-10000stron na jednym tonerze), no i profesjonalna co najwazniejsze
mam taka, naprawde polecam, nie pozalujesz
17str./min.; w rozdz 1200x1200 - 12str./min.

--
Abit IS7-E; P4 2,6C@3,25; SP-94 + Delta AFB;