HP Laserjet 1010

Autor: Mariusz <mschimke_at_op.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 21:38:13 MET DST

Witam. Nie mialem jeszcze do czynienia z drukarkami laserowymi, a chcialem
sie mniej wiecej dowiedziec jak jest z napelnianiem tonera w tej drukarce.
Wiem, ze oryginalny toner (czy kaseta? :-) ) kosztuje ponad 200zl (i na nim
niby wydrukuje kolo 2000 stron, nie?), ale mozna kupic sam proszek do
napelniania za <30zl z tego, co patrzylem w necie. Orientuje sie ktos moze,
ile razy napelnie taka kasete takim proszkiem (jesli to w ogole mozliwe i
daje dobre rezultaty), zanim cos sie z nia stanie i bede musial kupowac
nowa? Porownujac te drukarke do jakichs atramentowek HP w podobnej cenie, co
lepiej kupic jesli nie zalezy mi na druku kolorowym? Co jest bardziej
ekonomiczne (biorac pod uwage mozliwosc napelniania...)
Dzieki z gory za jakies info!
Pozdrowionka