Re: sterowniki ATI

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 20:43:19 MET DST

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d3de7u$g50$1@news.onet.pl...

> No coz niczego nie trzeba zmieniac w rejestrze. Wystarczy tylko przejsc do
> zakladki monitory, odchaczyc "uzyj funkcji DDC" i ustawic wymuszanie
> czestotliwosci odswierzania. I po problemie.

:) Nie, no Panowie.... :))

Problem w tym, że ta nakładka nie działa (cały czas pokazywała 60Hz)
dopiero mail z pomocy technicznej ATI pomógł..

Próbowałem (za radą panów z ATI) podłączyć monitor z DDC
i uaktualnić tę zakładkę.... Dało się... Ale po podłączeniu 21" Philipsa
wróciło z powrotem do 60Hz.....

Nie lubię "inteligentnych" sterowników, programów czy OS-ów które
chcą być bardziej inteligentne od użytkownika....
Dlatego nigdy nie zdecyduję się na XP...

ax