wucrtupd

Autor: adam <a_at_a.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 20:43:24 MET DST

Witam
Otó mój problem
Zniosłem z domu starego kompa do biura i podłaczyłem go sieci.
Przekonfigurowałem ustaienia sieci (bo w domu był spięty tylko z drugim
kompem) tak żeby sieć działała po TCP/IP. Szybko się zaczęły problemy choć w
domu działał raczej przyzwoicie.

Co i rusz wyskakuje komunikat o błedzie "Wucrtupd wykonał nieprawidłową
operację..." albo "RPCSS wykonał nieprawidłową operację..."
Komp nawet się potem nie wiesza na sztywno (tylko czasem) a wystarczy po
prostu kliknąć O.K. i działa dalej. Tyle, że po kilku minutach bład
wyskakuje ponownie.
W samej konfiguracji nic nie zmieniałem, jest ten sam system - win98se.
Jedyna różnica to właśnie konfiguracja sieci.
Co może być tego przyczyną?

adam

ps. Komp jest na PIII 450 i starej płycie - chyba FIC, sieciówka 3COMa i
jakaś karta grafiki Nvidia oraz HDD 4,3gb