Re: dziwne restary!!!

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 18:36:28 MET DST

Ictus wrote:
> co to moze byc...dzisiaj zainstalowalem dodatkowe wiatraki i zmienilem
> wiatrak na procku... na procku mam plynna regulacje obrotowod 1300-3000
> i dzisiaj nagle komp mi zaczyna dziwnie dzwiei wydawac (cos ala syrena ze
> speakrea) i wylacza sie... czy to moze wina za slabego zasilacza???

jest to wina przegrzanego procesora, lub wadliwego odczytu temperatury
procesora. jesli na 100% jestes pewien, ze temperatura procesora jest
bezpieczna, wylacz w biosie alarmy ostrzegawcze o przegrzaniu procesora.

> i druga sprawa... zainstalowalem nowa werjse cpu cool i teraz we wszystkich
> pogramikach temp procka mam ok 80 stopni... kiedys tez tak mialem jak
> zainstalowalem cpucool...wystarczylo zmienic czojnik w ustawieniach...teraz
> jednak nie pomaga zmniaa czujnika i na wszystkich 3 jest ta sama temp...

a po zmianie chlodzenia nie zapomniales o polozeniu pasty na procesor
[lub innego termo przewodnika]?

> --
> Illegal Ictus
> www.ictus.friko.pl