dziwne restary!!!

Autor: Ictus <ictus_at_NOSPAM.op.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 18:14:32 MET DST

co to moze byc...dzisiaj zainstalowalem dodatkowe wiatraki i zmienilem
wiatrak na procku... na procku mam plynna regulacje obrotowod 1300-3000
i dzisiaj nagle komp mi zaczyna dziwnie dzwiei wydawac (cos ala syrena ze
speakrea) i wylacza sie... czy to moze wina za slabego zasilacza???
niedawnpo wyliczalem sobie na takiej stronce ile moj sprzec potrzebuje mocu
i wyszlo mi csos ok 240-260W zaslilke mam 300W
wszystko to chodzi na plycie gigabyta 7vt600 prz....
i druga sprawa... zainstalowalem nowa werjse cpu cool i teraz we wszystkich
pogramikach temp procka mam ok 80 stopni... kiedys tez tak mialem jak
zainstalowalem cpucool...wystarczylo zmienic czojnik w ustawieniach...teraz
jednak nie pomaga zmniaa czujnika i na wszystkich 3 jest ta sama temp...

Illegal Ictus
www.ictus.friko.pl