Re: NeoTec

Autor: Jęczuś <jeczuss_at_interia.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 14:55:13 MET DST

Użytkownik Brovar napisał:

> Co sądzicie o zasilaczach NeoTec? Bo moj stary megabajt 300w zaraz
> eksploduje:), wiec zastanawiam sie nad jego nastepca. Co myslicie o tym:
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=4e454f5445435f58333830305f424c41434b
> ?
>
> Pozdrawiam
> Brovar

Witam
Były testy na benchmark.pl , z tego co widać na fotkach z tego testu ,
wnętrze wygląda średnio , czyli mogło by być trochę więcej elektroniki ,
  parametry typowe dla tej mocy .
Ja kupiłem kultowego Chieftec 302 df 420 wat , wprawdzie nie wygląda tak
bajerancko ale jest jednym z lepszych na rynku .
Pzdr
Piotr