POMOCY!!! awaria

Autor: Bogumił Dreliszak <bogumil_dreliszak_at_op.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 14:47:23 MET DST

zmienialem cooler w kompie i po zmianie jakies dziwne dzwieki wiec
wylaczylem...
wlasczylem jeszcze raz i pojawilo mi sie cos takiego
http://www.ictus.webpark.pl/monitor.jpg

poodlaczelem wszystko co zbedne i komp stoi na pierwszym ekranie i dochodzi
tylko do testu pamieci... nie wyswietla juz napedow (nawet jak dysk byl
jeszcze podlaczony)
odlaczylem karte graf i puscilem kompa (wiadomo piszczal, ale raz mo cos
takiego pomoglo) ale prz pomownym wsadzeniu i uruchomieniu to samo...
rdzen procka nie naruszony tylko martwi mnie taki slad
http://www.ictus.webpark.pl/proc.jpg rdzen lacze sie z ta plytka procesora w
miare plynnie czyli nie ma wyraznego kantu na dole tylko tak jakby cos sie
wytopilo... czy to moze byc pzyczyna\???
czy moze to cos tkwi w pamieciach???
dodam ze komp byl lekko podkrecony ale przez 2 miesiace wszystko chodzilo
stabilnie i nie bylo rzdnych prblemow..(pozatym przed podlaczeniem
zresetowalem biosa)
pasty na procka zalozylem tyle ile trzeba (czytalem rozne instrukcje w
sieci)