Re: ocena laptopa

Autor: R4 567R8 <r4567r8_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 13:58:05 MET DST

> Chcialbym kupic jakiegos laptopa do 5k zl, a ten ma naprawde niezly konfig
> :)

Konfig to tylko pół sukcesu. Dla mnie Acer to straszne badziewie. A
dlaczego? W komputerach tego typu zdarzają się usterki jak: przegrzanie
(restart), szybka śmierć baterii (kilkadziesiąt ładowań i trup), mała
wytrzymałość zawiasów (wystarczy raptownie otworzyć i masz popękaną pokrywę
obudowy), mała żywotność napędów.

Lepiej kup coś słabszego a lepszej firmy - często jest tak, że markowy IBM z
prockiem niższej klasy ma większą wydajność od niemarkowego, a lepszego w
cyfrach. Prawda jest taka, że często masz w Acerach dużo RAMu...tylko
wolnego, wielki dysk, tylko mało cache - wychodzi się na tym tylko pozornie
ok.

JA właśnie w Acerze połamałem zawiasy od otwierania - po prostu, z jednej
strony matryca była w powietrzu.