Re: Więcej pamięci niż 4GB? Jaka płyta?

Autor: Hokan Ashir <dominator.ap_at_neostrada.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 13:51:58 MET DST

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d3dn8v$ntb$1@news.onet.pl...

> [...]
być >>więcej) oraz obsługą większej ilości pamięci niż 4GB. Podstawka 939.

> Tak z czystej ciekawosci, to po co ci taka ilosc pamieci? Bo serwera chyba
> nie skladasz, patrzac na wymagania plyty, co do mozliwosci obsadzenia
> kartami graficznymi.

Pracuję na CAD-owskim programie Catia, który to program jak sami devsi
twierdzą nie ma max. wymagań odnośnie pamięci. Jak zaczynałem pracować na
Catii to miałem na kompie 1Gb pamięci i było mało, dzisiaj mam 2Gb i przy
dużych projektach też zatyka, więc zaczynam wierzyć, że devsi mają rację:).
Może BQB również korzysta z jakichś pamięciożernych aplikacji ? Zbyt często
patrzymy chyba na ilość Ram-u przez pryzmat gier dla których wystarczy
"tylko" 1-2 Gb:).

Pozdrawiam
HA