jak sflaszowac PhoenixBIOS w laptopie SONY?

Autor: Marcin K. <WYTNIJ-TOmarcinkaczorWYTNIJ-TO_at_tlen.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 13:50:34 MET DST

witam. potrzebuje pomocy. mam laptopa Sony Vaio PCG F630 - AMD Athlon 550 MHz,
128 MB RAM, 12 GB [ dokładny opis tutaj:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6735824973 ]. chciałbym wgrać
nowszą wersję biosa. ten laptop jest głównie po WindowsME, a ja chcę wgrać sobie
Win2000, bo będzie idealny. Na tej stronie znalazłem nowszego biosa właśnie, żeby
Win2000 dobrze chodził -
http://esupport.sony.com/perl/swu-download.pl?mdl=PCGF630&upd_id=762&os_id=6 I
teraz ściągam sobie ten plik i on mi tworzy dyskietkę z tym biosem. Ale ta
dyskietka nie jest bootowalna. Na stronie sony jest napisane, że wystarczy
zresetować kompa i uruchomi się z tej dyskietki, ale właśnie ona nie bootuje i
nie wiem jak mam sflaszować tego biosa. jeżeli uruchamiam kompa z dyskietki
startowej Windowsa i biorę rozruch minimalny i potem uruchamiam program do
flaszowania biosa, to program nie chce tego zrobić i jest napisane, że nie można
sflaszować, bo system korzysta z plików systemowych [np himem] i dlatego nie
można. i teraz ja nie wiem jak mam to zrobić. ta dyskietka sama nie bootuje i nie
wiem jak mam to zrobić.
bios się nazywa: PhoenixBIOS R0109K3
nowa wersja biosa którą chcę wgrać to R0112K3.
na tej dyskietce niby bootowalnej mam 4 pliki: Autoexec.bat, PHLASH4.EXE,
PLATFORM.BIN, R0112K3.ROM.
moze ktos mi pomoże jak mam zrobić dyskietką bootowalną dla PhoenixBIOS lub w
jaki inny sposób moge sobie z tym poradzic.

z gory dziekuje za wszelka pomoc :-)

Pozdrawiam
Marcin