Re: Więcej pamięci niż 4GB? Jaka płyta?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 13:44:59 MET DST

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d3dn8v$ntb$1@news.onet.pl...

> Tak z czystej ciekawosci, to po co ci taka ilosc pamieci? Bo serwera
> chyba nie skladasz, patrzac na wymagania plyty, co do mozliwosci
> obsadzenia kartami graficznymi.

B.G. kiedyś powiedział 640 kilo bajtów powinno wystarczyć każdemu
użytkownikowi. Potwierdzasz jego odpowiedź? Obecnie mam 2 GB RAM, a
jako, że kupuję płytę na dłużej, to myślę, że zdążę dołożyć. A możliwość
obsadzenia, to jest mi potrzebna nie dlatego, żeby zwiększyć prędkość
działania grafiki, tylko po to, że jak gram sobie w jakąś gierkę, żona
za pomocą drugiej mogłaby jednocześnie oglądać jakiś film
melodramatyczny na TV.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
"ZUS z pewnoscia jest instytucja przestepcza,ale nie mozna nazwac jej