nagrywarka DVD a zapisa pakietowy Mount Rainer

Autor: Peptulis Amargolis <adres_z_sygnatury_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 12:16:49 MET DST

Czesc,

przymierzam sie do zakupu nagrywarki DVD (kwestia jeszcze modelu).
Ale mam pytanie: jak wyglada sprawa zapisu pakietowego na takich
napedach.

Kiedys nagrywalem na CD-RW (LiteON) i bylem rozczarowany. W sumie
balem sie tym sposobem nagrywac. Wieszalo sie to. Temat potem
zarzucilem i nie chcialo mi sie zglebiac. Nie wiem, czy to byla
kwestia napedu czy systemu (win98se).

Mozecie sie wypowiedziec na ten temat ale w kwestii DVD?

Pepto

--
peptulis MALPA web.de