Re: Abit AN7 - chipsetowy wiatrak

Autor: Myjk <myjkel_at_nospam.op.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 12:14:35 MET DST

Jacek Maciejewski napisać:

> Mnie się zdaje że średnio zdolny chłop powinien dać radę wymienić
> wiatrak bez wyłącznia kompa. Tylko nie upuść śrubki :)

Problem w tym, że nie mam śrubek, a zafajdane plastikowe klipsy,
których nijak wyciągnąć bez dostępu z drugiej strony płyty.
Gdyby nie to, to już dawno bym to wymienił. ;)

Brałem pod uwagę wymianę przy włączonym kompie, ale musiałbym
wtedy zostawić płytę wiszącą na karcie graficznej. No, chyba
że znasz jakiś inny sposób na wyciągnięcie tych plasticzanych
pipków. ;)

--
Pozdor Myjk | myjkel[at]op[.]pl | GG 667259
FAQ grupy pl.comp.dtp http://www.dtp.art.pl