Re: Tani monitor 17" - poradźcie coś.....

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 20:56:47 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns96346AA833E3Dmbien@127.0.0.1...

> Przy takim zalozeniu nie powinieni kupowac CRT tylko panel LCD - nie
> pisal ze jest grafikiem itp. Co by nie mowic o ich wadach i zaletach, to
> oczy jednak mniej sie mecza nim niz przy monitorze kineskopowym.

Eeetam, bzdury. Ja nie cierpie przy lapie siedzieć bo mi oczka po pół
godzinie mówią stop.
Kupiłem ostatnio bratu NEC 1770NX i już lepiej, ale... dalej zostaje przy
moim NEC'u FE700. Ma ponad 3 lata (kosztował 1600 zeta) i nic nie stracił na
jakości obrazu. W robocie Dele, HP'ki Compaq'i po 2 latach zaczeły odjeżdzać
z ostrością, walą po oczach i ogólnie męczą mnie. Nokia 447 po 3 latach też
już jest nie tego.
A mój NEC ma jakoś tak bardzo stonowane parametry wyświetlania, że mogę
siedzieć godzinami (co się zdażało nie raz).

Faktem jest, że przed zakupem siedziałem w Vobisie ponad godzinę gdzie mógł
się wygrzać i potestować zanim wybrałem akurat ten model.

Druga ważna sprawa - jakość karty graficznej. Jak wyżuciłem w diabły GeForca
2 cośtam i wsadziłem ATI 9000 od Sapphire to... wyleczyłem się z Nvidii.

Pozdrawiam.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.