Re: niedopasowany modem ?

Autor: Arek <abk_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 15:05:51 MET DST

Przemek Budzyński napisał(a) w wiadomości: ...

>1. może zmienić gniazdo PCI?

Spróbuję, ale skoro z "diagnostyce" się z nim dogadał to chyba
bez znaczenia. A teraz usłyszałem nawet jego głośniczek :)

>2. a sterownik masz z płytki instalacyjnej modemu, czy podstawił się
>uniwersalny windowsowski?

Z pryginalnej płytki. Po włożeniu do komputera wykrył najpierw
urządzenie komunikacujne i wrzucił pliki m.in. programik co w trayu
siedzi. Potem jeszcze jakieś urządzenie (jakieś "wawe..."') i chyba
tylko wrzucił jakiegoś .inf-a. Innego softu z płytki nie instalowałem

Roman Sąsiada napisał(a) w wiadomości: ...
Dnia 2005-04-10 11:33, Użytkownik Arek napisał:

>W aplikacji do obsługi modemu (sm56hlpr) ustaw kraj na Universal i
>zrestartuj komputer

Był USA, przestawiłem na Universal, ale bez zmian: "Brak sygnału
wybierania". Jeszcze odznaczyłem aby nie czekał na sygnał, to po
raz pierwszy usłyszałem jak wybiera numer. Ale i tak: "Komputer
... nie odpowiada".
 Pyknięcia przekaźnika też nie słychać (nie wiem czy powinno).
 Phone z Line nie pomyliłem. Pokombinuję jeszcze...
Arek