Re: Re: Windows XP HOME OEM z jakim sprzętem ?

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 16:17:35 MET DST

Dnia Sun, 10 Apr 2005 13:15:46 +0200, Janusz Kornaga napisał(a):

> W Chipie 1/2005 były obszerne wyjaśnienia uzyskane z Microsoftu i to
> własnie czytałem. A nie wiesz, ze prawnicy mogą rózne rzeczy na
> różne sposoby interpretować?
Owszem i wlasnie dlatego interpretacja by microsoft nie jest w zaden
sposob wiazaca zwlaszcza ze o ile wiem ich licencja zawiera klauzule ktore
nasz prawo wylacza i pomimo tego ze w oficjalnych artykulach prawnicy M$
beda sie na nie powolywac to przed sadem sa one nieskuteczne. Po dalsze
szczegoly odsylam do archiwum pl.soc.prawo bo tam temat byl walkowany n
razy.
Pozdrawiam przy okazji polecajac linuxa ;-)

--
Jakub (JFK) Kasica
kontakt ze mna: