Re: karta muzyczna do stereo

Autor: ..::Friend::.. <universalny_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 15:13:22 MET DST

> wysoka jakość stereo za rozsądną cenę, żeby grało możliwie najlepiej na
> solidnym wzmacniaczu i dobrych kolumnach. Dzięki za sugestie

Kup uzywany SBlive5.1 model SB0100, do Mp3 najlepszy, wyszły teraz fajne
sterowniki do tej karty(zmodowane z Audigy2ZS i optymalizowane albo do
muzyki albo do gier-trzeba wybrać przy instalacji).

Miałem Audigy 2 i Audigy2ZS obie karty wracały do sklepu po kilku dniach
uzytkowania a ja wracałem do starego Live5.1 SB0100.

Słyszałem ze wyrazna roznica od standardu creativa rozpoczyna sie od kart
za~400zł w gore.

Nawet model sblive0220 sprzedawany obecnie (sblive5.1digital_Oem) w sklepach
wydaje się zdecydowanie gorszy.

GM