karta muzyczna do stereo

Autor: desant <nie_at_dam.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 14:55:35 MET DST

Przymierzam się do zakupu karty dzwiekowej , ktorej podstawowym zadaniem ma
byc analogowe przekazywanie mozliwie najlepszego dźwięku stereo z mp3 na
wzmacniacz i kolumny.

Obecnie używam zintegrowanej karty na płycie solteka, i chciałbym wiedzieć
na jaką poprawę jakości dźwięku mogę liczyć (zakładając oczywiście że mp3
jest w możliwie dobrej jakości) zmieniając to na np.

Soundblaster live! 5.1 (ok 80 zł)
Soundblaster audigy(110-120 zł)
Soundblaster audigy 2 Value (165zł)
Soundblaster audigy 2 ZS (235zł)
inna karta do ok 200zł - propozycje?

Jakie są róznice jakości dźwięku stereo pomiędzy tymi kartami? Nie
interesuje mnie dźwięk wielokanałowy, kino domowe, nagrywanie, etc, tylko
wysoka jakość stereo za rozsądną cenę, żeby grało możliwie najlepiej na
solidnym wzmacniaczu i dobrych kolumnach. Dzięki za sugestie