!!! Wystąpił błąd z aplikacją CHECK.EXE !!!

Autor: Jarosh <wegetarianin_15.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 12:28:50 MET DST

Od jakiegoś czasu gdy wejdę do internetu na dłuższą lub krótszą chwile, po
jakimś czasie występuje komunikat (raport błędu) o treści: Wystąpił błąd z
aplikacją CHECK.EXE i właśnie w tym momencie tracę połączenie z internetem.
Co ciekawe, w panelu sterowania w połączeniach sieciowych dochodzi nowe o
nazwie: check.exe Szukałem tego pliku poprzez polecenie wyszukaj i
faktycznie znalazłem ten program w folderze o nazwie: ShellExt w katalogu
Windows-system32. A więc postanowiłem usunąć ten folder i połączenie
sieciowe. jednak problem z komunikatem wystąpił ponownie, a co ciekawe znów
utworzyło się to połączenie sieciowe oraz folder ShellExt w którym znajdował
się ten program( w tym folderze znajdował się tylko właśnie plik check.exe o
rozmiarze 34 Kb) Bardzo proszę o poradę jak zaradzić temu paskudztwu, które
doprowadza mnie już do szału. Z góry dziękuję :) POZDRAWIAM :)