Re: Tani monitor 17" - poradźcie coś.....

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 12:10:52 MET DST

Dnia Sun, 10 Apr 2005 10:29:05 +0200, Michal Bien napisał(a):
> Przy takim zalozeniu nie powinieni kupowac CRT tylko panel LCD - nie
> pisal ze jest grafikiem itp. Co by nie mowic o ich wadach i zaletach, to
> oczy jednak mniej sie mecza nim niz przy monitorze kineskopowym.
> Problem, ze jak pisze ma do wydania ~500 zl.

Nie koniecznie, LCD to znow nie takie cuda, co prawda sam teraz go mam (w
laptopie), ale przez blisko 15 lat uzywalem CRT i to dosc duzo, a z oczami
mi sie nic nie stalo. A to dlatego, ze zawsze monitor byl dla mnie
najwazniejsza czescia kompa, wolalem zaoszczedzic na wszystkim innym, a
monitor kupic z wysokiej polki. Ostatnio mialem Iiyame HM903DT, piekny
monitor, kosztowal tez odpowiednio (trzeba bylo zacisnac pasa), ale siedzac
przy nim czasem po kilkanascie godzin nigdy nie mialem zmeczonego wzroku.

Oczywiscie kazdy jest kowalem wlasnego wzroku, tylko trzeba miec swiadomosc
skutkow.

pozdrawiam
Johnny