Re: sterowniki ATI

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 11:16:38 MET DST

Użytkownik "mac" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d3am3u$sbu$1@news.onet.pl...

> Tak to prawda, tylko że oryginalne stery Nvidii nie sprawiają naczęściej
> takich kłopotów jak ATI i nie ma potrzeby tak częstego sięgania po stery
> przerabiane

Nawet nie wiesz ile razy mnie drażniły stery nVidii jak musiałem coś zrobić
na kompie ze starszą grafiką u kogoś. Przeważnie nie instalowały się od
razu, bez nich nie można było oglądać divx. Była szzególnie taka seria coś
koło s38.xx, która wogóle się nie chciała instalować dopiero pomagały 42.42

--
pozdrawiam
Marcin