Re: Tani monitor 17" - poradźcie coś.....

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 01:45:11 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9633E37464D3Cmbien@127.0.0.1...

>ciach

bla bla bla

Tak się składa, że z monitorami poleasingowymi i nowymi mam na codzień do
czynienia. I gdybym wyciągnął z szafy moją iiyamę z 1996 roku i postawił
koło samsunga 997mb to od razu schowałbym ją do szafy. nie dość, że nie jest
płaska to już nie świeci tak jak powinna. Jedyne jej zalety to ostrość
obrazu, właściwa geometria i brak zniekształceń. Ale tak się składa, że te
cechy Samsung też posiada. Dodatkowo jasno świeci, ma 3 poziomy rozjaśniania
obrazu, gwarancję, normy tco, nie męczy wzroku itp. Tak szczerze mówiąc dla
kogoś kto nie zajmuje się grafiką (profesjonalnie) najlepszym wyborem będzie
monitor nowy. I tak większość userów nie ma pojęcia co to mojra itp Jeszcze
jedna sprawa - na starym monitorze mogłem siedzieć conajwyżej kilka godzin,
teraz jest to kilkanaścnie i brak zmęczenia oczu.
Oczywiście nie mówię o skrajnych przypadkach jak monitory Hyundaya, Daytka
itp

--
pozdrawiam
Marcin