Re: może procek? - długie

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 15:27:44 MET DST

Użytkownik "jahu1" <jahu.WYWALTO@ferdek.pl> napisał w wiadomości
news:d38kqj$41n$1@news.onet.pl...

> Tak z ciekawości spytam - co cię wstrzymywało przed zainstalowaniem SP2?
> Nie miałem do tej pory z nim żadnych problemów (na
> kilkunastu-kilkudziesięciu komputerach), do tego zauważyłem, że jest
> znacznie bardziej odporny na spyware i inne wirusy.

Nie doczytałem. Masz przecież Windowsa 2000. Więc to nie to.

Ja na próbę bym na gołym systemie ze wszystkimi Service Packami nie
instalował żadnych antywirusów i firewalli, nie podłączał go do internetu i
wtedy zobaczył czy też będzie wieszał się. Jeśli chodzi o procesor, to na
moje oko jeśli miał by być uszkodzony/przegrzany to co jakiś czas miałbyś
niebieski ekran.

W sumie nic więcej mi nie przychodzi. Spróbuj na próbe tego Win XP SP2, na
30 dni możesz zainstalować pożyczony od kogoś i nie aktywować go.

pozdrawiam
jahu