Re: może procek? - długie

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 15:20:22 MET DST

Użytkownik "adam" <a@a.pl> napisał:
> Prawdopodobnie to zrobię w pierwszy wolny weekend jaki mi się nadarzy...
> Już
> o tym myślałem. Dla próby można by było. Zawsze jakieś kolejne
> doświadczenie.

Tak z ciekawości spytam - co cię wstrzymywało przed zainstalowaniem SP2? Nie
miałem do tej pory z nim żadnych problemów (na kilkunastu-kilkudziesięciu
komputerach), do tego zauważyłem, że jest znacznie bardziej odporny na
spyware i inne wirusy.

Twój problem to chyba Windows XP nawet bez SP1, do którego wchodzą wirusy
już po pierwszym podłączeniu internetu (oczywiście troche przesadzam, ale
nie tak znów bardzo).

pozdrawiam
jahu