Re: Bardzo dobry PC

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 13:37:51 MET DST

Użytkownik "wojtek" <gurgur-hfhagb@zlernyobk.pbz> napisał w wiadomości
news:d38e4c$c2h$1@nemesis.news.tpi.pl...

> spoko spoko...chodziło mi o zestawienie "dobrego PC" z Intelem bo nijak
> nie mogę zrozumieć zależności,brak problemów finansowych też moge
zrozumieć

Też nie widzę, ale to nie moje pieniądze więc co mi tam :)
Mam kolegę dla którego "dobre jest to co jest najdroższe na półce" Niedawno
kupił kompa za jakieś 5k (bez monitora) oczywiście na Intelu 3.0GHz, jeszcze
o zgrozo płyta Intela z wbudowaną grafiką i nagrywarka DVD Liteon. Sprzęt
coś strasznego. Najlepsza z tego jest grafika Radeon X300 na PCIe (ta
wbudowana nie miała wyjścia TV) ROTFL Na dodatek nie wiem czy czasem nie w
wersji SE. Aha i przewspaniały monitor LCD Samsung 710V - to jest dopiero
porażka dla oczu. Ogólnie rzecz biorąc wcisneli mu w sklepie co mieli
najdrozszego, w dodatku doradzał mu kolega, który uważa się za wielkiego
znawcę. Całość nie ma nic wspólnego z wydajnością :)

--
pozdrawiam
Marcin