Re: IBM T30 - wylacza sie....wiatrak?

Autor: Johny34 <hiagaranode_ptf_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 12:23:56 MET DST

Użytkownik "Jacek23" <jacek23@post.pl> napisał w wiadomości
news:d385ri$ftl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam, mam taki problem notebook IBM T30, sam sie czasami wylacza
> (calkowicie , nagle), zwlaszcza w czasie grania w jakies gry, towarzyszy
> temu jak sadze glosniejsza praca wiatraka chlodzacego wnetrze.....czy ktos
> moze cos zasugerowac?...bo dla mnie to jedyna przyczyna wg. mnie to awaria
> wiatraka i przegrzewanie sie kompa i dlatego sie wylacza, a jesli tak to
> moze ktos z KAREN powie ile taka wymiana moze kosztowac wiatraka, lub
> chetniej ile kosztuje taki wiatrak?
> Pozdrawiam
>
> --
> jacek23@post.pl
> [...]

To nie musi byc zly wiatrak , znajdz serwis gdzie ci przeczyszcza kompa w
srodku , czasem kanaly radiatora sa zapchane kurzem i stad te wylaczenia tez
moga byc : poczytaj grupe :
comp.sys.laptops - tam byl przypadek Della 5100 , dell usluge ta wykonuje
gratis bo prawie w kazdsym po ok. 1,5 roku sie zapychaja ....