IBM T30 - wylacza sie....wiatrak?

Autor: Jacek23 <jacek23_at_post.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 10:59:54 MET DST

Witam, mam taki problem notebook IBM T30, sam sie czasami wylacza
(calkowicie , nagle), zwlaszcza w czasie grania w jakies gry, towarzyszy
temu jak sadze glosniejsza praca wiatraka chlodzacego wnetrze.....czy ktos
moze cos zasugerowac?...bo dla mnie to jedyna przyczyna wg. mnie to awaria
wiatraka i przegrzewanie sie kompa i dlatego sie wylacza, a jesli tak to
moze ktos z KAREN powie ile taka wymiana moze kosztowac wiatraka, lub
chetniej ile kosztuje taki wiatrak?
Pozdrawiam

--
jacek23@post.pl