Re: może procek? - długie

Autor: Ard <ard1_at_nospam.tlen.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 23:42:51 MET DST

Gdzieś w okolicy 08.04.2005, około 22:35:21 godziny, osoba znana nam jako
adam napisała:

> Ale, co powiesz, jeśli tak się dzieje po tym jak wyciągm dysk i chowam go do
> szuflady, a wyciągam z niej drugi, formatuję, instaluję system

Uff, rzeczywiście masz problem. Jeśli to jest jednak sprzęt, to powiedz
czy:
- sprawdzałeś taśmy od dysków, kieszeń?
- odłącz FDD (mi kiedyś padła to system losowo się resetował)
- maz obudowę z /bajerami/ ? Odłącz wszystkie podpięte do niej kable(może
być przebicie z zasilacza). Zasilacz uziemiony?
- Jaki system plików stosujesz? Jaka duża partycja (czy czasem nie jest
FAT32 i partycji powyżej 32GB? Słyszałem opinie, że taka kombinacja może
być niestabilna)
- procek się nie przegrzewa? Nie sprawdzaj temperatury w biosie, te płyty
lubią oszukiwać, dotknij radiatora.
- W jakiej kolejności instalujesz system itp? (powinno być system, SP4,
stery od mobo, grafika, muzyka DirctX, firewall, antywir, potem stery od
urządzeń, programy - pytanie głupie ale dziwne rzeczy już widziałem)
- Używasz jakiegoś oprogramowania do przywracania systemu, kopii zapasowej?
- jakich używasz kodeków do filmów, czasem nie pakietu nimo? To coś mi
kiedyś gry wieszało.
- ktoś jeszcze korzysta z kompa? Może się /bawi/ ?
- Wyłączyłeś b/bajery /sytemowe/ ? Aktywny pulpit i takie tam.
- Czy w każdej instalacji używałeś tego samego firewalla/antywira?
- Możesz gdzieś na WWW dać zrzut ekranu z chodzącymi procesami?
- Formatowałeś cały dysk, czy tylko partycje? A może nadpisywałeś system?
- pamięć w jednej kości? Jeśłi tak zmień gniazdo. Jeśli nie pokombinuj,
odpal na jednej zmień sloty itp (widziałem raz komp z dwoma koścmi, chodził
tylko jak były w gnieździe 1 i 3)
To na początek wszystko. Jak sobie jeszcze coś przypomnę napisze.
Miało być tylko o sprzęcie, ale się rozpędziłem.

> komunikatem, że mam za cienką kartę graficzną do jakiejś gry w która grałem
> rok temu. A to tylko pierwszy z brzegu przykład.

Coś takiego może wyskoczyć przez problemy z systemem.

> A dla mnie nie za bardzo jednoznacznie. Logi przegląałem, wysyłałem na rózne
> grupy dyskusyjne itp.

Nie mogłem znaleźć ich. Możesz dać namiar?

> adam
ArD

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!